onsdag, 8 april

Hej på er!
Jag sitter här i sov kläderna och gör ingenting typ. Hållt på att skriva novell i svenskan, först hade jag skrivit en men jag tyckte inte att den var så jättebra. Så jag började på en ny, den är inte klar men jag har skrivit iallafall minst en sida. Ja det är ungefär det jag har gjort under det som har varit av dagen. Gick upp runt sju och satt mig vid tvn lite och bara slappade, syster gick ut för typ en halv timme sen, så nu är det bara jag här hemma. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, men jag får försöka komma på något. Kanske går ut på en prommis eller bara ut och tar lite kort.

Det ända som är planerat idag är träningen klockan dem till sju, friståendeträning. Hoppas att det går bra, är ju bara två och en halv vecka kvar nu till JG kuppen. Känns inte så nervöst, tycker att RM känns som en viktigare tävling. Hade ju träning igår också, tyckte det gick bra, gick bäst på tumbling. Tycker att det gör det oftast nu förtiden. Nej nu ska jag dra mig, ha en bra dag!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Alle

Superfin bild!!

2009-04-08 @ 16:59:12
Postat av: K A R R O

Aaaaaaaaaaaah, vad snygg bild ! :O :D <333

2009-04-09 @ 20:25:58
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0