Onsdag

Good morgon!
Idag hinner jag skriva ett inlägg på morgonen, brukar ju gå på prommenad.. Men självklart så har lilla Izabella stukat min fot ordentligt, så den går knappt att stödja på. Jättebra, jag borde få deplom för varje gång jag har gjort illa mig innan tävling. För om ungefär två veckor är det tävling, om den inte blir bra kör jagiallafall. Idag är det ju också friståendeträning, men jag får antagligen bara sitta och kolla, foten kommer inte vilja annat.
Idag har jag ea på morgonen och sedan engelska, så vi bestämmde att vi skulle hem till karro idag istället. Vi ska spela in en film på engelskan så vi skulle behöva vara hos någon. Vi frågade lärarna och det gick bra för dem. Vilket var väl tur, annars kanske det inte hade blivit någon film ;p Så hur jag nu ska ta mig till karro, utan att använda foten, vet jag inte. Men det får väl gå, annars vet jag inte vad jag ska göra. Nu ska jag ner och äta lite frukost är lite hungrig, men ni får ha en bra dag, good luck!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0