påsklov

Hej bloggläsare! Jag vet att jag inte alls är uppdaterad, men jag har verkligen inte haft lust och tid idag. Ledsen för det, men jag hoppas att det vänder snart. Jag har precis kommit hem från träningen óch självklart har jag sträckt mig i ljumsken. Vilket inte alls är bra, får hoppas att det blir bättre. Idag var det sista dagen i skolan innan påsklovet, gud vad skönt. Gjorde inte så jättemycket efter lunchen, men på förmiddagen jobbade jag med min novell och so. Efter skolan drog jag direkt hem och satte mig ute i solen med min bok och musik i öronen. Haha, så nu har jag en linje från mitt linne. Jag blev jätteförvånad, trodde verkligen inte att det skulle hända. Sen kom mamma hem med bakelser som vi satt ute och åt i solen, jättemysigt. Sen drog jag till träningen vid fem, det gick bra tills sträckningen. Men nu ska jag sluta, snart mat!
Hittade denna super fina bild på Taylor Momsen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ebba

Hoppas du lägger ut den där bilden på mig som du har ! <3 (:

2009-04-03 @ 20:59:00
URL: http://kramzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0