Söndag, 12 april

Hejsan!
Kom på att jag hade glömt att skriva i bloggen idag, skulle ha gjort det på morgonen men vi drog från landet redan vid nio. Så det fanns lixom inte tid för det, sen skullevi till farmor och farfar vid halva/tolv. Mina föräldrar skulle hem och fixa lite så jag smesade karro och kollade vad hon gjorde. Vi skulle ses men hennes kusiner skulle komma senare, så det var tur att vi hade lite tid över. Efter jag och karro träffades åkte vi till farmor och farfar. Där träffade vi faster och jocke också, åt påsklunch. När vi kom hem vid två så gick jag och mamma ut på en prommenad, ganska lång faktiskt. Nu ska jag sluta, hur har er dag varit?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0