Söndag, 5 april

Hej allihoppa!
Jag känner verkligen att jag är suuuuper dålig på att blogg nu. Jag gör det kanske en gång om dagen och två om vi har tur. Men annars är det inte mer än så, förut tyckte jag att det var jättekul och gjorde det hela tiden. Men nu vet jag faktiskt inte vad som har hänt vilket är trist. Men den här veckan ska jag verkligen blogga mer, minst två om dagen. Men ni måste kommentera då, annars är det ingen idé.
Idag har jag iallafall varit demo gymnast, ni fattar säkert inte vad jag menar. Men jag kör då ledare ska ha lisens i t.ex. tumbling. Så att de har några att passa på. Okej, jag är super dålig på att förklara så det är det bästa jag har att komma med. Sen på slutet så började jag känna av min ljumske mer och mer så då slutade jag köra. Fast jag egentligen ville, men sånt får man ta. Sen har jag inte gjort så mycket mer, men så brukar det vara på söndagar. Önskar att tiden kunde gå lite fortare så att Gossip Girl kunde börja.

I morgon ska jag iallafall vara med Emmi och Emilia, ska bli super trevligt. Vi ska mötas på stationen(vet inte när), sen gå ner till centrum. Hoppas att de inte har bråttom vill kolla lite i affärer. Jag har inte shoppat på jättelänge, inte alls likt mig. Sen ska vi dra hem till emilia och färga hennes hår. Vad ska ni andra hitta på? :) Nu ska jag sluta skriva, kanske blir det ett ilägg senare.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0