TISDAG, 7 APRIL

Hej alla glada!
Vilket härligt väder, idag igen. Hoppas att det fortsätter så här när jag drar till landet på torsdag. Jag ska skriva ett litet snabbt inlägg, ska ut i solen snart igen. Igår hade jag en otroligt kul dag med emilia och emmi. Vi var först i centrum och jag köpte ett par trasiga tajts från hm, bild kommer senare. Sen drog vi hem till emilia för att färga hennes hår, jag och emmi hade jättebråttom så vi han inte äns se helt hur det blev. Men vi har träning idag så då kan jag se mitt och emmis mästervärk(a) Sen igår så hade marre en kompis som sov över så jag bestämmde mig för att sova hos mormor. Jättemysigt hade vi, på morgonen åt vi jättegod frukost, spelade kort och pratade. Sen har jag varit i solen i två timmar typ och bara legat och solat. Ja nu bär det av ut, ha det!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0