torsdag, 2 april

Tjenare! :) Sitter och kollar på Tyra Bank´s show, tycker det är riktigt bra, lite skrikig kanske hon är ibland. Men jag gillar henne sten hårt, hon har skit bra personlighet. Idag drog jag direkt hem efter plugget, eller okej inte direkt. Jag var kvar i omkländnings rummet ett tag, haha. Men det var kul, orkar nte berätta allt ihop. Innan lunch idag hade vi svenska, jag började på min novell. Känns okej, men jag har inte gjort klart den en. Men det känns som en bra början, vilket är bra att ha. Sen hade jag ea i typ 45 min innan idrotten, där det inte blev så jättemycket jobb, hinner ju knappt börja. Nej nu ska jag sluta, skriver nog senare.


Kommentarer
Postat av: emmui

du är såååå söt gumman ! :D <3<3<3

2009-04-04 @ 16:59:18
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/
Postat av: mickan

fin ! skorna var också underbara :)

2009-04-09 @ 00:54:09
URL: http://denmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0