torsdag, 23 april

Hesan! Jag kommer inte skriva ett långt inlägg idag, jag orkar verkligen inte. Idag hade jag iallafall svenska på förmiddagen, så jag gjorde klart min novell och lämnade in den. Vilket är skönt, då har jag mindre att göra. På lunchen gick jag och karro till centrum igen, jag köpte två tröjor på gina. haha, jag är verkligen jätte shoppsugen. Sen efter lunch hade vi ea och idrott. Efter skolan satt jag och karro utanför skolan och pluggade lite. När jag kom hem, städade vi lite och åt mat. Efter det sprang vi en liten runda, kändes helt okej. Nej nu ska jag hoppa i duschen och sedan i sängen och läsa. Kanske pluggalite so. Godnatt!

Dagens outfit

Ny tröja: MQ
Trasiga jeans: Gina
Skor: Stadium
Skinnjacka: från centru

Nytt!

Ett linne och en t-shirt från gina

PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET BELLZON!!! Även fast det är så några dagar...

2009-04-24 @ 10:13:39
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: Alle

sååå snygga tröjor från gina!!!

2009-04-24 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0