torsdag, 9 april

godmorgon!
Sitter här medans Malin och emilia ligger i sängarna. Malin pratar i telefon och emilia tar kort, vi är så sociala här. Igår efter träningen följde malin och emilia med mig hem, vi typ slängde oss i duschen. För vi skulle hinna till ica innan de stängde, som tur var så var det mycket folk där när ví kom, så vi hann. Sen så satt vi och pratade, medans vi tryckte i oss godis och chips. Jag vet vi är väldigt nyttiga av oss här, men det är påsklov då ska man ju äta godis. Vi gick och lade oss runt ett, jag vaknade ju självklart först som alltud, vid åtta. Malin sov längst och är säkert fortfarande trött, haha. Nu har vi precis ätit frukost.

Idag ska jag dra till landet, vi åkerkanske runt fem ikväll. Så idag ska jag packa har inye packat någonting, ska vara borta i fyra dagar så jag kommer väl ha med mig hela huset. Jag lyckas allyid ta med mig dubbelt så mycket mer än vad jag behöver. Sen ska vi städa också, så idag blir det inte så mycket att skriva. Om jag hinner tänkte jag att jag skulle springa, men vi får se. Nej nu ska jagvara med vännerna. Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0