måndag, 20 april

Gud det var ett tag sen jag skrev, ledsen för det. I går orkade jag verkligen, vet inte varför men jag var helt slut i kroppen. Först gick jag på prommis med mamma på morgonen, sen sprang vi 3,5 kilometer innan vi hade träning, så min kropp var utmattad. Det gickväl sådär på träningen igår, det blev ju inte bättre av att vi fick reda på att vi bara är åtta stycken till tävlingen. Och man måste vara åtta stycken så om någon av oss gör sig illa blir det jobbig, men vi kommer klara det tjejer!

Idag hade jag spanska på förmiddagen, det gick väl bra. Vi gick iegnom lite saker till provet, som vi har nästa vecka och så. Sen efter lunchen hade jag ea, jobbade som vanligt med svenska novellen. Jga gör dte hela tiden känns det som, men nu är jag klar. Eller jag ska rätta den och ändra lite men sen så. Nu ska jag äta klart mackan och sen börja plugga, igen. Ha en bra dag! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: alle

super nice bild!!

2009-04-20 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0