torsdag, 16 april

Helloj! Sitter här och äter en ostmacka, ska nu börja sätta igång att plugga. Jippi, verkligen jättekul, har inte alls lust men det är bara att sätta igång. Har en del att göra de här ca två veckorna. Idag hade jag svenska på förmiddagen, jobbade med novellen, känns faktiskt jättebra. Är på tredje sidan nu, så på fjärde måste jag verkligen avrunda, haha. Annars blir det väl en roman av allt ihoppa, nej skoja bara. Men när jag väl börjar skriva flyter det bara. Efter lunchen hade jag ea, då jag också jobbade med novellen och efter det idrott. Var inte med på idrotten eftersom jag gjort illa foten, det är bra nu. Men jag vill kunna träna imorgon, så jag skippade det idag. Nej nu måste jag sätta igång, annars kommer det aldrig bli av, ha det bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0