Onsdag, 22 april

Hellu! Ja skriver aldrig längre, men nu är det mycket plugg och träning. Så det har inte blivit något bloggande då, tur att man knappt har några läsare och inte är kändbloggare. För det skulle aldrig funka, man måste ju skriva flera inlägg per dag.  Jaja, strunt i det. Igår var det ju träning, det gick faktiskt mycket bättre. Så det kändes jättebra, eftersom det är tävling snart så är det lite nervöst. 

Idag hade jag EA på förmiddagen, jag jobbade matte och so, tyckte det gick jätte bra faktiskt. På fredag är det so prov, men det känns inte så farligt som jag trodde det skulle, vilket är skönt. På lunch rasten sprang jag och karro till centrum, har inte shoppat på jättelänge så jag var tvungen. Köpte en tröja och en jeanskjol från MQ. Skulle köpt ett tröja från gina också men jag har inget lägg och orkade inte gå och ta ut pengar. Så den får jag köpa någon annan dag. Sen hade vi engelska efter lunchen, så då spelade vi klart vår  film. Den är grym haha, men jag tror ingen kommer garva, vilket kommer bli pnsamt. Nu ska jag äta mina mackor och yogurt med musli. Blir nog inga fler inlägg, eftersom jag har träning till nio idag, ha det bra!

Outfit från i måndags

Lång tröja: H&M, systers
Jeans jacka(under): Gina tricot
Trasiga leggings: H&M
Skinnjacka: någon affär i centrum
Converse: Eurosko

Ny inköpt


PUSS

Kommentarer
Postat av: :-))

Fina kläder! See you, puss

2009-04-22 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0