valborg

Ja då var det valborg, får hoppas att tänder sitter kvar det här året, haha. Nej men förra året ramlade jag med cykeln och slog ut halva tanden, mitt ben och armen var helt blå. Såg ut som om jag hade blivit misshandlade, men så var det inte. Och nej till alla som tror det, jag var inte full! Nu ska vi inte vara hemma heller, vi ska till landet. Får vara hemma om jag vill, men har ändå inte bestämmt något med någon, så jag åker. Gillar att vara på landet, hoppas på lite sol så kan man bli lite brun.  Ja idag hade jag tänkt gå ner och träna lite, karro skulle följa med. Men har inte hört något från henne, så vi får väl se. Det är ungefär det jag ska göra. 

Måste bara säga att jag har varit inne på alla möjliga hemsidor och hittat så otroligt mycket. Guuud vad jag önsade att jag hade mycket pengar, det finns så mycket jag vill ha. Från topshop hittade jag massor, från nelly också och sen ett par otroligt fina klackar. Ja nu ska jag sluta drömma. 


Är de inte fina? :)

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0