FREDAG

Godmorgon!
Ska snart pallra mig ner till gympahallen, sista dagen idag.
Känns jätteskönt men jag kommer sakna "mina barn" lite kan jag ju erkänna.
Efter "jobbet" ska jag dra hem och börja packa.
Imorgon ska jag på läger över natten med JSM tjejerna.
Har ingen aning om vart vi ska men på packlistan att avgöra skulle jag tippa på att vi ska vandra, haha.
Men som sakt jag kan ha fel.
Sen efter maten kanske jag drar mig en sväng till görveln där mina kära vänner ska grilla.
Nej nu får det räcka, ha en bra dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma-Gill<3

hihi tack , jo men jag tyckte den satt jätte bra :) den är så himla fin!! men sen så tyvär blev de inte den för folket hemma sa att de nt passade med shortsen <3

2009-08-14 @ 09:10:46
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: Fiia

Du har ju massor av mina AG tjejer ju! :)

2009-08-14 @ 15:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0