Fredag

Godmorgon sötnosar!
Sovit gott? har iallafall jag gjort. Vaknade runt tjugo över sju.
Men satt och raderade massa sms på mobilen, den är lite överfull.
 Jag glömemr alltid bort att radera när jag har läst dem så det blir full smockat sms.
Idag ska jag fråga om pappa kan skjussa mig till kista.
Skulle vilja byta min kjol som jag köpte på bikbok. Så vi får väl hoppas att han går med på det, haha.
Sen fyller min käre vän Stefanie byxmyndig, GRATTIS GUMMAN!
Så idag blir det firand hemma hos hennne, ska bli super kul.Vi allahar inte träffats på suuuper länge.
Skriver kanske något inlägg senare, Kyssar!


Ni får ursäkta denna bild, steff är super fin på den men jag har bara lekt lite så den ser förjävlig ut nu.
Men ni kan ju kolla å steff istället :)


Kommentarer
Postat av: S

haha ful bild på mig, men tack! <33 längtar till ikväll! pussss <3

2009-08-07 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0