Hemma från tjejmilen

Ja nu är jag hemma från en dag på tjejmilen.
Tog tåget som gick tio från stationen och tog tåget som gick halv sex hem.
Så har tillbringat ungefär hela dagen där, men det var kul.
Asså fyfan vad jag har garvat, kanske var pågrund av att de flesta av oss var jävligt trötta. Men det gör det ju bara roligare.
 Finns så mycket roliga saker som skulle ta upp hela bloggen med men det orkar jag inte göra. Så jag säger bara att vi hade en jäkligt rolig dag.
Nu ska jag ta en prommis med min moder, skriver senare.

Haha bild från igår, amanda hade lite kul med sin kamera, vilket slutade med att vi låg på marken och garvade.


Kommentarer
Postat av: amanda [fotoblogg]

Hahhahahahhaha, jadu. Skrattade gjorde vi. föresten very nice picture! ;) <3

2009-08-30 @ 20:20:53
URL: http://halonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0