HEMMA!

Hemma! och ja jag lever.
Vet att jag inte skrev något i tisdags innan jag åkte. men jag hann inte och var jättetrött.
 Så jag sov ugefär hela vägen till göteborg, halva ialafall(a)
När vi kom fram så fick vi vårt hotellrum på en gång. Lämnade packningen och prommenerade inne i stan.
 Shoppade en kjol från bikbok, vet inte om jag ska byta den eller inte.
Vi åt mat och hade det mysigt.
 Sen var det liseberg på onsdag, gissa vem jag träffade?!
ADAM! som jag inte träffat på suuuuper länge, så det var jättekul.
Vi var där i många timmar innan vi prommenerade bort till en jättemysig resturang och åt middag.
 Hade iallafall det super mysigt borta i göteborg.

Idag ska jag träffa min kärevän tobias som jag inte heller träffat på jättelänge.
Vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert kul.
Nu ska jag nog ta en prommenad, känns som om det skulle vara skönt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Tobbe

de va kul att träffa dej, har saknat dej :) <3

2009-08-06 @ 20:53:40
Postat av: bella

har saknat dig med :)<3

2009-08-06 @ 21:29:01
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0