måndag- ledare idag på gymnastikskolan

Godmorgon!
Idag drog jag mig upp ur sängen klockan sex på morgonen och gick en prommenad innan frukost.
Det var skönt men det gäller bara att komma upp ur sängen.
På vardagar vaknar jag av mig själv klockan sex, så jag måste ju börja vänja mig.
 Ja idag ska jag vara i hallen klockan åtta(jag har god tid på mig), eftersom att jag ska vara ledare på gymnastikskolan. Det blir nog säkert trevligt, men känner inte riktigt för att sitta i en gympahall när det är fint väder.
Men vad ska man göra lixom, bara le och se glad ut.
Så det kanske blir något inlägg till på kvällen.
Ha en bra dag i solen allihoppa!

Kommentarer
Postat av: -

Vad använder du för program när du redigerar dina bilder?:) Gillar dom starkt ^^

2009-08-10 @ 19:44:47
Postat av: bella

programet finns redan instalerat på datorn (;

2009-08-12 @ 08:11:36
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad heter de?:)

2009-08-12 @ 10:56:22
Postat av: Bella

Det står windows fotogalleri (; Vem är det som undrar? ;p

2009-08-13 @ 18:12:55
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0