Söndag- om lördagen

Godmorgon!
Sitter här och käkar lite frulle, idag är det stan som gäller igen.
Ska jobba på tjejmilen med alla jsm tjejer, är inte riktigt taggad men det blir säkert jättekul.
Igår var jag ju med sötaste amanda, tror aldrig jag garvat så mycket som igår.
Det gick ju bara sekunder innan vi började garva igen, jag tror hela viksjö undrade hur vi mådde.
Eftersom vi bara gick runt och garvade, men vi mår jättebra! (;
Tack för en supertrevlig kväll som vi verkligen måste göra om snarast!



Bilder från igår, komemr nog fler.


Kommentarer
Postat av: <3

Sötaste tjejerna!!

2009-08-30 @ 11:02:05
Postat av: amanda [fotoblogg]

ohh. Gillar mitt icke så falska smile. Höhöh. men tack för en toppen kväll :)

2009-08-30 @ 18:30:56
URL: http://halonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0