Söndag

Godmorgon!
Idag vaknade jag sådär tidigt igen 07.07 tror jag om jag ska vara exakt.
Vet inte vad det är med mig, gick och lade mig över tolv men ändå så vaknar jag såhär tidigt.
Vilken normal tonåring gör det?! ;p
Igår så slutade det inte precis som  jag hade tänkt mig. Alle och julia kom hit och vi beslutade att ta en liten sväng ut.
Sen så blev vi sugna på godis och lunkade bort till OKQ8.
Och sedan bort mot viksjö igen. Satt oss och snackade och skrattade i en busskur.
Då tom och hans vän marcus kom och körde förbi på moppen.
 Så slutade det med att vi stod på en väg på andeboda för att jag skulle pröva köra moppe.
 Jo men ni kan ju tänka er hur det gick. Sen bestämmde vi oss för att spela fotboll på vallen.
Då amanda också kom och joina oss. Mycket trevligt.
Ja så såg min kväll. Nu ska jag bara ligga i sängen och ha det bra.

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0