TORSDAG

God kväll älsklingar!
Jag vet att jag inte har skrivit något idag men kom inte hem fören klockan åtta. 
Sedan efter det gick jag ut och spelade fotboll, därför jag sriver ett sånt sent inlägg.
Idag var vi på etnografiska(ingen aning om hur det stavas) museet, vi gck runt i mindre än en timme och sedan hade vi inget att göra.En väldig chill dag, sen åkte vi hem till jakan och jag var i centrum med julia,steff,savannah och karro.
Kollade lite och sedan åt jag mat på tasty´s, eftersom att jag skulle ta tåget som gick 16.13 så blev det inte en sån lång vistelse i centrum.
Sen åkte jag tåg med några gympa tjejer till träningen.
Träningen vet jag inte hur den gick, men den var iallafall jättekul. Nej nu ska jag hoppa i säng,
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Alle

hahaha!! Men vad håller jag på med om jag får fråga?? Fett ful på mig i alla fall =)

2009-08-28 @ 15:46:59
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0