2009

Från kenza!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det har jag säkert men kommer inte ihåg något speciellt just nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga nyårslöften, men det ska det li ändring på.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min faster, så jag fick en KUSIN!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det tackar jag för.
5. Vilka länder besökte du? INGET!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vet inte men om det är något jag saknat så är det väl kärlek.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum men sommaren kommer jag aldrig glömma.
8. Vad var din största framgång 2009? Tänka på mig själv i första hand.
9. Största misstaget? Jo ett som jag verkligen ångrar, men som jag INTE tänker ta upp här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadade ryggen för ett tag sen com inte tycks försvinna. Men annars har jag knappt varit sjuk eller skadad.
11. Bästa köpet? OJ! Den kan bli svår men de saker jag köpt senaste(efter julen) älskar jag super mycket.
12. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få lära känna alla dessa underbara gympatjejer som jag gjorde efter sommaren.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta a feeling!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var nog gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit chansen att träffat fler nya människor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig om folk som inte brytt sig tillbaka
18. Hur tillbringar du julen? Med min älskade familj och släckt
19. Blev du kär i år? Inte på riktigt
20. Favoritprogram på TV? Oskyldigt dömd, OTH och Gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? Flickan under gatan
22. Största musikaliska upptäckten? Hade ingen, haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min kamera! Nikon D60
25. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Som vanligt, släckten kom och firade mig på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej dte tror jag inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Trendig men med min egen stil. mycket svart var det också men det ska dte bli ändring på.
29. Vad fick dig att må bra? Familj, Gympa och alla tjejerna i gruppen(finns inget som får mig att må bättre) och sedan mina närmaste vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Channing Tatum
31. Vem saknade du? Finns många.
32. De bästa nya människorna du träffade? Gympa flickorna i JSM!

Kommentarer
Postat av: Klur

Bella, det känns som om du missat de sista frågorna .. ;p <3

2009-12-30 @ 11:38:51
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0