ja, jag har lite tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina gympavänner, finns det några roligare människor?

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt och kollade på tv.


Vad gjorde du för 15 min sedan:
Gjorde frukost till mig själv.

Det sista du sa högt: Varsågod till nova.(min hund)


Det senaste någon sa till dig:
Voff voff! från kida.


Vad har du druckit idag:
Ingenting faktiskt, än.


Vad var det senaste du åt:
yoghurt och musli


Vad var det senaste du köpte:
Klänning från bikbok


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit.


Vad är det för väder hos dig nu:
Snööööööö! Supermysigt.

Godaste glassmaken: Choklad skulle jag tro, eller daim.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njaa, det fungerar nog inte på mig. Men säkert på någon annan.


Sover du tungt:
Haha, ja du kan släppa en bomb och jag sover fortfarande.


Drömmer du mardrömmar:
Faktiskt nästan aldrig.


Trivs du med ditt jobb:
Det tror jag att jag hade, om jag hade haft ett vill säga -.-


Favoritklädsel:
Kavaj, coola leggings, ett par snygga klackar och massa smycken. Till sommaren jeans shorts
istället för leggings.


Favoritlåt just nu:
Gud jag har faktiskt ingen aning.


Vad ser du om du tittar till höger:
Min soffa, en filt och kuddar.


Vad gör dig glad just nu:
Att julen snart är här, älskar julen.

Vad ska du göra härnäst: Bara slappa, kanske hittar på något med syster.


Höger eller vänsterhänt:
Höger


Humör just nu:
Topphumör

Favoritgodis: CHOOOOOKLAD

Kläder just nu: Mjukisar och ett linne

Sommarplaner:
ITALEN! Med gympatjejerna.

Hur många kuddar sover du med: dos

Spelar du något instrument: nej, inte riktigt min grej.

Morgon eller nattmänniska: Morgon.

Är du kittlig:  haha, yesbox.

Snarkar du:  Inte så farligt, tror jag.

Stjärntecken: Vattuman.

Äckligaste insekten: Alla är ÄCKLIGA!

Längtar du mest efter just nu: JULEN!

Vad är viktigast för dig:
Mina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0