Taylor Lautner



Twilight och new moon är INTE alls MIN GREJ! Har inte ens sätt filmerna. Men Taylor är för jääävla snygg, det måste jag ju säga. Skulle inte ha något emot att dela säng med han, haha. Jaja nog om honom nu.

Idag har jag iallafall haft en helt vanlig och bra dag. Först skola, där syslöjd tog upp min dag eller iallafall i hela tre timmar. Sen satte jag mig på cykeln hem, bakade kladdkaka och sedan var det dax för träning. Vi körde bara igenom varven till uppvisningen imorgon. Så har ni inget att göra kom till sporthallen klockan tre imorgon! Nu väntar sängen och lite so. Kiss

Kommentarer
Postat av: Julia

Visst bella, snygg kropp och så.... Men har du sett hans NÄSA?? eller de e klar du har, de e svårt att missa den!! Den är så sjukt jävla STOR, STORT minus=D

puuus<3

2009-12-10 @ 20:52:45
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0