12.12

God middag :) Har precis ätit lunch, två mackor ;p Idag ska jag och mamma dra oss till centrum. Jag ska kolla lite på MQ och gina hade jag tänkt. Igentligen skulle jag gå till MQ och kolla om någon kan fylla i min prao lapp. Men självklart så glömmde jag den i skolan(a) Idag vaknade jag faktist klockan halv nio, sen åt jag lite frukost klockan nio. Vi gick på en prommis upp till mormor och spelade lite kort. Sen prommenerade vi hem igen, det var jätte skönt. Så otroligt mysigt väder. Tog faktiskt lite kort också. Nej nu ska jag göra mig klar, hörs senare :)
Sen måste jag bara säga att ni är super dåliga på att kommentera, komigen nu då! :) 























Syster och jag igen :)

Kommentarer
Postat av: linda

hehe håller med .. riktigt mysigt väder fast lite kallt fortfarande.. :/

2009-02-21 @ 12:57:35
URL: http://liindafs.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dte är ju lite trist ;/

tack för att du kommenterar :)

2009-02-21 @ 16:50:39
Postat av: jaag

heej shysst bildXD

ha en bra daag



2009-02-21 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0