14.37

Har precis kommit in från balkongen, vilket väder det är. Var tvungen att sätta mig en stund och läsa där ute. Jag är så himla seg i min bok, men jag ska läsa mycket nu. Måste blir klar med den sista Millenium boken, "Luftslottet som sprängdes". Den är bar, men seg. Vilket är synd. De andra två har jag inte kunnat släppa blicken från. Sen har jag glömt att säga att jag och mamma har hämtat våra biljetter till filmen, "Män som hatar kvinnor". Ska bli så himla kul. Längtar verkligen till lördag. Jag och mamma ska gå och kolla lite i affärer i stan och sedan film dax runt sex tror jag. Filmen är ju lixom 2 h och 30 min. Så det är en del.
Men nu väntar jag på att min syster och hennes kompis ska baka färdigt så jag får smaka lite kladdkaka(a) Jag känner mig som en liten tjockis, men det är sportlov. Det är min ursäkt. Hare bra!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0