16.49, lördag

Sitter här och försöker lägga in bilder på datan, men det funkar inte. Undrar varför, men aja. Kom precis hem från centrum, vi gick dit och tillbaka. Så det tog ett tag. Blev lite kallt när man gick hem, men sånt är livet när man envisas med att ta skinnjackan (; Jag shoppade ett par chinos, svarta. De var på rea så det var super bra. Sedan köpte jag ett par jeans, slitna. På gina trocot, men de var inte på rea. Tycker de var jätte fina. Men jag skulle vilja ha en storlek mitt i mellan av den jag har och den innan. Men vad ska man göra lixom. Nu ska jag bara sitta och chilla, tills maten är klar. Är riktigt hungrig faktiskt. Bilder komemr nog senare om jag kan få dem in i datan. Puss o kram


Bild tagen av mig :)

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar: ja one tree hill är bäst typ! ashley är också helt grym!



fin blogg du har!:)

kram !

2009-02-21 @ 17:18:48
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: jaag

fin blogg jätte fin bild och ja hela alltet ää fint!!!ha en bra dag

2009-02-21 @ 18:36:11
Postat av: Savannah

bellooonn! :D Har inte jag tagit den där bilden? du vet när jag också fota med din kamera, aja kanske inte men det känns som att jag känner igen den ;) Puss på dig <33

2009-02-21 @ 19:22:07
URL: http://sananni.blogg.se/
Postat av: bella

SAVANNI!:D den här bilden har jag tagit, det finns en annan du har tagit ;p puss

2009-02-21 @ 22:01:00
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0