16.49

Ja jag har inte varit så uppdaterad den här dage. Jag är ledsen för det. Har varit med karro tills klockan halv fyra. Då hon var tvungen att dra sig hemmåt. Men vi hade otroligt kul så länge det varade. Som sakt så har jag brottom, nu igen. Men jag var tvungen att skriva ett inlägg. Karro kom runt elva tiden och vi började nästan direkt med att gå ut och fota, kommer foton. Sen gick vi in och åt nutellamackor, vi är tjockisar(a) Sen satt vi på oss lite snyggare kläder och sen ut igen. I klackar och tunna träjor ;p Men ska man vara fin får man lida pin, eller hur? (; Nej nu måste jag verklligen dra mig till träninge, hoppas det går bra idag. Ha det bästast!


Kommer flera bilder senare (;

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: fett duktig du är!

fint bild! <3

2009-02-27 @ 17:44:39
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0