17.38

Har typ precis ätit mat, någon pasta med kött och champinjonsås :p Jo men det var gott. Tror att jag ska hoppa i duschen snart har ju varit på träning, vet inte om vi ska gåpå prommis jag och mamma. För om vi ska gå snart så duschar jag efter det tror jag. Det gick helt okej på träningen, var jätte trött men andå så var det inte så farligt i kroppen i alla fall. Jag och karro bestämmde i alla fall att vi ska åka till stan på onsdag, kolla på något snyggt att ha på sig på lördag.  Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från igår :)


Kvällens outfit, tröja och tubkjol.

snö

blomma

suddig kida och skarp blomma

systers ögon

Kommer komma lite olika bilder i inläggen. Blir så många om jag ska lägga in alla nu! ;p
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0