18.11

Nu har jag ätit och julia gick för kanske 15 minuter sedan. Vi hade det jätte trevligt idag, hah vad vuxet det blev. Men i början gjorde vi inte så mycket, pratade mest. Sen tyckte vi att det skulle vara kul och ta lite kosrt. Så vi drog ut typ alla kläder ur min garderob. Bytte till olika kläder och tog kort. Sen dumma som vi är, gick vi ut i klackar och bara tröja, haha. Vi tog med oss kameran och började fota. Folk som gick förbi måste ha trott att vi var helt dumma i huvudet. Sen kom en plog så jag och julia sprang in som två tönta i klackarna på den hala marken. Ja ni kan ju tänka er hur det såg ut. Men vi halkade inte en enda gång, jag är stolt över oss. Men nu ska jag lägga in lite bilder också. Sen ska jag vila magen och efter det ut på en spring tur. Hur har er dag varit? :)

(Bilderna är inte så bra kavlite, men jag har kopierat in i paint, kommer bättre senare)


Modell: Julia
Fotograf: Jag


Modell: Jag
Fotograf: Julia


Modell: Julia
Fotograf: Jag


Modell: Jag
Fotograf: Julia

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag älskar älskar älskar den sista bilden på dig bulle ! :) den var jätte fin ! <33

2009-02-23 @ 18:33:35
URL: http://emilianymans.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, bella vi är helt sjuka=) Han som körde plogen måste ha garvat som fan. Men det var jätte roligt ändå även om det var friisy kallt. Och jag är bästa fotografen=P

KORVEN<3KÖTTBULLEN

2009-02-23 @ 18:45:00
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0