19.39

Nu sitter jag här och tråkar. Har kommit hem från en prommis med mamma för kanske en kvart sen. Det var inte det bästa prommenad vädret om jag får säga vad jag tycker. Men det är ändå skönt att prommenera. Älskar det, så det spleade inen roll att det var dåligt väder.  Ja idag har jag inte gjort mycket, bara varit hemma och chillat. Har varit riktigt skönt faktist, lite tråkigt eftersom att jag går upp så tidigt.

Imorgon ska jag vara med min vän karolin. Vi har inte varit med varandra på ett tag, så det ska bli skojigt. Hon har varit på åland och sedan har vi varit med andra under lovet. Så vi får se vad vi hittar på. men det brukar sluta med något kul. Säkert mycket fotande, kan jag tänka mig om det är fint väder.
Ja men nu ska jag drar mig ner till päronen och kolla lite på tv. Ni får ha det bäst! :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0