19.56

Nu har jag ätit, kom hem från träningen kanske vid kvart över sju. Det gick bra på träninge, eller i alla fall på slutet. Men då körde vi trampolin. Självklart körde jag skruv, vilket jag ska sluta med. Nu ska jag köra dubbel, jag måste verkligen börja köra det. Så nu jävlar! Sen när jag kom hem hade mamma hämtat mina skor från nelly. Båda var riktigt fina, gillade då klackarna mest. Men gladiator sandalerna var också fina. Önskade bara att det hade funnits bruna, men vad ska man göra åt saken lixom. Får hoppas att jag hittar några i brunt eller svart. Det skulle göra mig glad. 
Lägger in bilder på skorna senare, ska hoppa i duschen. Skriver snart! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0