2 februari, måndag

halloj på er :)
Vet inte varför men jag känner mig jätte trött och bara tråkig. Känns som om allt bara är bajs, vilket det inte är men ibland har man bara sånna peioder. Så det är bara att leva med det ;p haha, men jag hade faktist riktigt kul idag i skolan fast jag inte alls såg fram emot det när jag vaknade idag. Vi hade spanska på förmiddagen och började med ett projekt, han brukar aldrig göra något sånt så det är väll kul. Jag och alle ska jobba med varndra och sedan redovisa det muntligt. Jag suger på spanska, så det här kan bara nli fel, haha. Men jag och alle hade jätte kul när vi jobbade så det här komemr bli skit bra. Efter lunch hade vi EA, jag jobbade med alle och steff. Vi har ett grupparbete i svenskan som vi ska göra. De är mycket smartare än mig men det får man väl ta (; Men vi hade kul ändå. Sen när jag kom hem läste jag i min engelska bok, två sidor hah(a) sen började jag på min dikt vi ska skriva i svenskan. Men nu ska jag sluta, tror jag ska ut och springa sen. Ha det gött :)

Dagens Outfit

Vit tröja: MQ (tror jag)
Svart "väst": MQ
Jeans: Gina
Tycker jag har så tråkiga kläder nu men det ska shoppas nya snart :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0