20.46

Nu sitter jag är och känner mig jättetjock. Vi har bakat semlor här hemma. Har velat äta det jättelänge nu, så det fick bli idag. Skulle ha blivit igår men vi hade inte allt som behövdes. Jag åt två styckelltså.. en för mycket. Skulle inte ha gjort det, men man lär sig av sina misstag ;p Vi hade hallon i grädden, det var riktigt gått. Ni ska prova det. Ja jag har nog fakttiskt tänkt dra mig till sängs snart. Är jätte trött och jag känner att jag behöver sova lite.
Idag hade jag ju träning. Det gick väl sådär i början. Men det var för att jag inte tänkte positivt. Som brukar vara varför dte inte går bra. Men till slutet blev det klart bättre. Körde faktist dubbelskruv. Den bästa hitils. Sen var jag på prommis med mamma också, efter maten. Det var faktist jätteskönt. Vi har inte prommenerat på ett tag. Det är en rutin, haha. Så det måste göras, enligt mig. Förästen jag kollade upp vad jag hade på kontot. Så jag får vänta tills på ferdag innan jag kan beställa skorna. Men jag ska beställa dem (; Nej men nu får det räcka, ha det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0