22.27

Ja nu sitter jag här och ska kolla på TV snart. Jag är riktigt trött och känner att jag verkligen skulle behöva sova. Känns så himla bra att det är lov nu också, man har inga läxor och inga prov man ska göra. Gud vad härligt. Den här veckan blir dte träning och träffa kompisar som gäller. Får hoppas att inte allt för många åker bort under lovet. Julia och savannah ska inte göra det så det är kul. Tror inte savannah ska göra det i alla fall, nu blev jag osäker. Men nog om det nu. Det var ju träning idag, jag tycker det gick bra. Vi körde Tzuka igen, dte är verkligen otroligt kul. Vill säga grattis till Emilia som körde för första gången, sa ju att du skulle klara det ;D Sen när vi kom hem åt vi egen Pizza, det var helt okej. Men den skulle ha verit lite till i ugnen ;p Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, Godnatt :)  
























Stör mig på kameran som syns, men men. Syster och jag :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

cool bild! men mer färg syrran! mer färg! :P

2009-02-21 @ 00:40:15
URL: http://daymaker.blogg.se/
Postat av: Emilia

hihi tack bella ! :D

det verkade ganska läskigt, men det var ju jätte roligt ! ;) <3

2009-02-21 @ 12:25:12
URL: http://emilianymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0