23 februari, Måndag

goooood morgon läsare :)
Jag sitter här och är trött, haha. Ni undrar säkert varför jag äns är uppe eftersom att det är lov. Ja men min syster väckte mig för att hon had typ börjat blöda näsblod. Eller jag tror det i alla fall, var så himla trött. å jag orkade inte försöka somna om, så jag gick och satte mig vid tvn istället. Idag hade jag tänkt vara med Julia, vi bestämmde att vi skulle hitta på något. Men mer än så har vi inte pratat. Nej men  nu ska jag äta frulle, åter kommer senare på dagen :)


PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Julia

oo, snygg header bella!! Undra vem som har tagit den bilden;)

2009-02-23 @ 18:41:08
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0