9 februari, måndag

Hejsan (: Ja idag var det då måndag igen, slut på helgen alltså. Men det känns ändå bra. Det är lite saker som ändå måste vara klara den här veckan, men det är lungt. Hade spanska på förmiddagen. Jag och alle blev klara med projektuppgiften, så det känns bra. Hade EA efter lunchen, jobbade klart hemkunskapen och lite svenska.  Efter skolan var jag med alexandra arrhen, vi har inte varit med varandra på suuuper länge så det var kul. Vi gick först till centrum, skulle kolla om jag kunde jobba på MQ. Gissa vad.. JAG FICK DET! :D det känns jätte bra, slipper jag oroa mig över det. Är jätte hungrig, har varit ute och sprungit och kommit ur duschen precis, så nu dax för fil. Caaaio :)



Jag och Alle i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0