Fettisdagen

Ja då var det fettisdagen, själv tycker jag faktiskt att man ska äta semlor då. Jag menar det är ju bara så. Så idag ska jag äta en semla. Vet inte när och hur, men jag ska. Kanske kan få med mig min syster till ica och köpa, men hon gillar inte semlor så mycket. Men man kan ju göra egna, vet inte om mamma går med på det. Men nog snackat om semlor nu, haha. Idag ska jag faktiskt inte göra någonting typ, har träning på kvällen. Men det är bara det, känns skönt att inte behöva göra saker hela tiden. Umgås med min syster kaske? :) vem vet, om hon inte ska göra något 
Nej nu ska jag gå enr och höra med min syster om semel grejen, ha det gött! :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: m

Det är klart att det blir semlor idag, vänta bara!!

kram

2009-02-24 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0