Fredag, 20 februari

ÄNTLIGEN LOV! Gud vad skönt, nu är man ledig till den tredje mars, tror jag det var. Det behövs verkligen och allt är inlämnat så det känns riktigt bra. Nu har jag typ precis ätit klart min nudelsoppa, haha. Har träning klockan fem, så jag var tvungen att äta något innan. Jag har beställt skorna nu, det vita gladiator sandalerna och ett par bruna högklackade. Sen så kommer jag beställa de bruna sen också, när de kommer in. Vilket jag verkligen hoppas att de gör. Idag hade vi inte någon jobbig dag i skolan. Vi fick reda på lite resultat och hade lite sammanfattningpå NOn. Sedan var det lunch klockan tolv. Efter lunchen städade vi lite och spelade kort. Det kan jag inte kalla jobbigt. Men nu ska jag klä på mig tränings kläder. Skriver sen ikväll :)

Skorna jag beställde , vad tycker ni? :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0