fredag den 13

Ja du vår det fredag den 13, förstår inte varför en dag kan göra att folk bryr sig så mycket.  Snälla det är för att alla vet det som det blir väsrta grejen ;p aja, nog om det. Idag var jag i skolan till två, som alla frdagar. Vi hade no på förmiddagen, i tre timmar. Inte kul! men vad ska man göra lixom. Men jag löste en uppgift och jag är jätte stolt. Hoppas att det andra också gick bra. Sen gjorde vi inte så mycket efter lunch, chillade lite bara. Sen gick jag hem idag, mitt lås till cykeln vill inte det jag vill. Men sånt är väll livet, haha. Ska på träning idag då, känns bra. Vill verkligen träna. Men nu ska jag kolla lite på Joey. Ha det :)


Alexandra Öhman ville vara med på bild, alltid kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0