lördag

God morgon:) Sitter och kollar lite på Beyond the break, jag tycker verkligen att serien är jätte bra. Sen såg jag i reklamen att Gossip Girl börjar i morgon igen, jag blev jätte glad. Sen så behöver jag det till mitt engelska projekt också. Sen skrev jag inget igår heller, men jag tänkte göra det nu. 
Jag var i skolan till klockan två. Hade no "prov" idag och jag hoppas att det går bra, men men. Sen cyklade jag hem typ direkt när skolan slutade. Sen så drog jag mig till träningen klockan fem, det gick helt okej men det kunde ha gtt bättre. Sen så cyklade jag hem och duschade och sedan till min faster. Vi spelade typ guitar hero, hela kvällen. Vi var hemma klockan 12 och jag gick och lade mig klockan 1. 

Ja idag är det lördag då och en del att göra. Vännerna kommer ikväll och vi ska ha en lite tjejkväll här hemma. Ska bli jätteroligt. Så jag och mamma måste handla och sånt. Sen skulle jag vilja åka en sväng till centrum och kolla lite. mEN NU SKA JAG KOLLA PÅ TV, HA DET! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0