onsdag, 18 februari

tjenixen :) Nu blir det bara ett kort inlägg. Jag är jättetrött och känner mig otroligt seg. Idag var det EA och engelska i skolan. Gick väll bra. Jobbade engelska hela dagen alltså. Men jag har fortfarande lite kvar. Så imorgon blir det jobb hemma, det är ett måste. Jag som brukara vara så bra på planera, men det tycker jag att jag har varit. För jag hade tänkt att plugga i morgon faktiskt. Sen efter skolan var jag med karro innan träningen, vi satt och avgudade alla skor på alla hemsidor(a) Vi har fått galnaskosjukan, mycket vanligt bland 14 och 15 åringar. Sen bar det iväg till träningen klockan sju. Sen nu sitter jag här och skriver och är trött. Ha det, godnatt :)   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi hi Galnaskosjukan!!

2009-02-19 @ 13:39:19
Postat av: Tobbe

tjenare syrran!! sjukt coola bilder du tar asså!!!!! men du är utmanad och du kommer krossa mej hehe :P läs mitt senaste inlägg :P

2009-02-19 @ 17:35:55
URL: http://daymaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0