onsdag, 25 februari

God Morgon :) Sitter och kollar lite på Tv, vaknade för kanske en kvart sedan. Vet att jag inte skrev något ikväll efter träningen, men jag han och orkade inte. Det gick väl sådär på träningen, får hoppas att det går bättre på fredag. Idag tror jag att jag ska vara med min vän frida :) Har inte träffat henne på super länge, så det ska bli kul.  Men sen har jag ju träning klockan fem till sju. Fristående träning hoppas att vi tränar mycket på friståendet rakt igenom.

Nej nu måste jag verkligen gå och äta frulle, sitter här och hungrar. Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jäätte fin blid väldigt bra redigerad också :)

2009-02-26 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0