SKIT OCKSÅ!

Nu är jag jätte sur. Jag skulle ju beställa två par skor från nelly. Men självklart så ar ett av dom slut på stolekar. Jag kollade på skorna i lördags tror jag. Redan idag är det bara 40 och 41 kvar. Bajskorv! Nu måste jag vänta tills de får in  nya stolekar igen och då ska jag beställa dem på en gång. Jaja, nog om det nu(a) Kom nyss hem från träningen och ska snart hoppa i duschen, men beställa de andra paret från nelly först. Träningen gick bra, men jag känner att jag inte är helt frisk. Lite förskyld och tyvär tror jag att det blir värre och värre :( Men vi får hoppas på det bästa.  
Har haft matteprov idag ju, det kändes riktigt bra. Men det brukar bli så att när det känns bra går det inte bra. Men vi får hoppas att det är tvärtom den här gången. Skulle vara kul med ett VG eller MVG. I alla fall VG.
Hur har eran dag varit då, bra? :)  


Kommentarer
Postat av: Jigsaw

IG förmodligen... det är ju Bella vi snackar om ^^

Nej jag skojar bara, hoppas att det gick bra på provet! :P

2009-02-18 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0