söndag

God förmiddag :) Tänkte att jag skulle lägga in lite bir från igår. Sen tror jag att jag ska plugga lite engelska. Den ska vara inne vecka åtta så jag tror nog att jag ska börja. Jag försökte förut men det blev inte alls bra. Så nu ska jag göra det bättre. Så det blir nog lite plugg idag också, eftersom Gossip Girl och One tree hill börjar så vill jag se på det. Så det blir nog läxor innan träningen. Men då har jag det gjort. Aja, nukomemr lite bilder.

Shopping
    
1. Jeansjacka
2. "mini jacka"
3. sjal
4. Nitskärp
5. Väska

Tjejkvällen
   
1. Kvällen outfit
2. tjejorna vid middan
3. De hade bakat muffins till mig :)
4. älskar er tjejer

nu ska jag sluta skriva, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Alle J

Ha ha! jag ser ut som en anka/tant på den sista bilden!!!! FULT!

2009-02-10 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0