söndagsmorgon

God morgon :)
Sitter och kollar lite på tv, vaknade typ precis önskade att jag hade gått upp lite tidigare men men. Det var i alla fall jätte trevligt igår, vi åt mat och fikade lite. Mormor och morfar var kvar till sist, de prommenerade hem, så vi följde med och tog en extra sväng klockan tio typ. Var jätte skönt att röra på sig man kännde sig lite uppsvullen ;p Jag vi pengar igår av alla, haha men det är alltid trevligt. Mormor skulle ha köpt ett par jeans som inte fanns så för de pengarna blir det jeans.
Idag ska jag gå på träning, har inte tränat på tre dagar och det känns blää kan jag säga. Tror faktist inte jag ska göra något annat, jag orkar inte. Men nu ska jag äta frulle, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0