tisdag

God morgon :) Skrev bara ett inlägg igår så jag tänkte att jag kunde skriva lite idag också. Jag sprang igår, det var typ en vecka sedan så det kändes bra att jag gjorde det. Det behövdes ;p Sen så kollade jag lite på Lipstick Jungle och sen så ville jag fota lite, så jag tog kameran och gick in i badrummet, okej det där kan ju bli fel. Men det var inte s jag emnade, ni får se nedanför den :) Ja det var måndagen då.
Idag är det tisdag och det är träning, vet inte om jag ska ut och fota lite innan, vi får se. Sen har jag matte nu på förmiddagen, matte är helt okej, så det här kan nog bli en bra dag. Men nu ska jag sluta skriva och dra mig till skolan.
Ha en bra dag! :)


En bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0