tjockis!

Shenixens:) Har typ precis ätit och sedan åt jag en semla med nutella till efterrätt. Sånt äter vi aldrig i den här familjen, men jag och mamma var jätte sugna så det fick bli det här, så jag känne rmig lite tjock sådär. Lite väl överdrivet med nutella och grädde, men ibland måste man vara onyttig lixom. Ja jag tror att jag har gjort klart engelska nu i alla fall, jag hoppas att det är två sidor. Sen måste jag verkligen skaffa word på min dator. Det jag har nu suger.
Ja idag slutade vi klokan tre, vi hade simmning som sista lektion. Så vi kom ut lite senare, man är ju faktist tjej. Det tar lite längre tid då, vi satt i pastun och pratade lite också. Så den här gånge blev det lite längre. Men innan lunch hade vi svenska. Jag hade redan redovisat så det var bara att sitta och se snygg ut ;p och lyssna också såklart. Det var en riktigt bra dag idag tycker jag. Sen är det ju bara en dag kvar, sen är det sportlov :D Guuud vad skönt. 
Jag har varit inne och kollat på nelly som ni vet. Jag har också sakt att de bruna skorna är slut :( men jag hoppas verkligen att de kommer in igen. Men jag ska köpa ett par vita eller svarta tror jag också. Men jag vet inte vilka jag tycker bäst om,  vilka tycker ni? :) 
 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Steff

De vita, lätt ! :-)

2009-02-19 @ 18:56:27
Postat av: Julia

Jag håller med Steff. Självklart de vita!



Puss på dig köttbullen<33

2009-02-19 @ 19:23:18
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: stefanie najem

jag tycker klart de vita, verkligen skit snygga;)puss

2009-02-19 @ 19:34:57
Postat av: Anonym

hej, hej. behöver du hjälp med din bloggdesign så får du gärna kontakta mig via min mail som finns på bloggen.



ha en fin helg nu!

/ jennie



www.loadedgun.blogg.se

2009-02-19 @ 19:40:08
Postat av: Emilia

dom vita var lätt snyggast ! (: <3

2009-02-20 @ 16:12:15
URL: http://emilianymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0