torsdag

Ja då var det torsdag då, en dag närmare fredag ;p Nej men, skolan är inte så farlig. TYycker faktist att det är kul, ibland i alla fall. Hade svenska idag på förmiddagen, jag, steff och alle redovisade och jag tyckte det gick bra. Sen jobbade jag lite med dikten asså det är super svårt. Sen efter lunchen hade vi ea och idrott. Vi körde pingis på idrotten, det sööög. Förlåt men dte är inte kul. Men vad ska man göra, bara att gilla läget lixom.
Nu har jag suttit och pluggat när jag kom hem från skolan. Pappa och syster är sjuka så det har varit jättetyst. Nu har jag inte så mycket kvar att göra i plugget, vilket känns bra. Förutom att jag har matteprovpå tisdag ;p Tror att jag ska sluta skriva nu, hoppas att maten snart är klar. Jag är jättehungrig, sen blir det en löprunda efter maten. Caio! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0