torsdag

Tudilu :) jag vet att jag inte skrev något igår, men jag kom hem från träningen kanske kvart ver nio. Jag var så otroligt trött, att jag gick och lade mig på en gång. Jag var med karro efter skolan, innan träningen. Sen drog vi oss dit vid sju, vi var typ redan då trötta, men men vad ska man göra. Vi finslipade friståendet, så att det sitter sen. Det gick väl helt okej, men jag var verkligen super trött. Vilket var ett minus.

Ja idag var det torsdag då, var i skolan. Hade svenska på förmiddagen, vi jobbade på grupparbetet och det gick bra. Vi är så gått som klara nu. Ska redovisas nästa pass. Sen var det idrott och ea efter lunchen. Jag och karro sprang in i omklädningsrummet efter gympan, vi fick gå lite tidigare(a) Bytte om och sedan direkt till åget. Vi kom till stan vid halv tyra, jag köpte en kjol och ett par jeans och är super nöjd. Hittade en jättefin jeansjacka på MQ som jag tror att jag ska köpa. Vi fikade lite, sen drog vi hem vid kvart över sju.  Nu ska jag hoppa i duschen, ha det :)

 Fridas Present :)


Onsdags och Torsdags outfit
           
Jeans: JC                Jeans: Weekday
Vit tröja: MQ            Linne: MQ
"Mini jacka": Gina  Adidas: RedDevil

Stans inköp
      
Jeans: Weekday Kjol: TopShop

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0